ستاره ساداتستاره سادات، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

ستاره سادات عشق مامان و بابائي

بدون عنوان

1392/6/19 9:46
نویسنده : محمود و سمیه
433 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام دخترم

      سلام عزیزم

            سلام نور چشمم

یه چندتا جمله امروز داشتم میخوندم به نظرم قشنگ اومد

گفتم بنویسم واست به یادگار.

ده سال دیگه،بیست سال دیگه اینا رو دیدی امیدوارم بگی خدا مادرمُ خیر بده

این راه رو به من آموخت.

دخترم اول از همه یه خبر بد واست دارم و یه خبر خوب .

خبر بد : نمیتونی مردم رو مجبور کنی دوست داشته باشن،عاشقت باشن

تائیدت کنن،بهت احترام بذارن،قبولت کنن،باهات خوب باشن .

اما خبر خوب: هیچ اهمیتی ندارد!

به همین سادگی عزیزم.

بدان که زندگی یک پاداش است نه یک مکافات،فرصت کوتاهی که بیایی،بدانی،ببالی

بیاندیشی،بفهمی و در نهایت در خاطره ها بمانی.

کودکم رسیدن فردا برای هیچ کس حتمی نیست،پس آنقدر برقص که پاهایت درد بگیرد،

آنقدر بخند که پهلو هایت اذیت شود و تا آنجا که میتوانی به کسانیکه دوست داری ابراز عشق کن.

مونسم، نه پوشش تو و نه ثروت تو و نه تعلقات تو ، که نیت تو آینده ساز فرداهایت خواهد شد،

سخت مواظبش باش آلوده نشود.

همدم تنهاییم،میدانم ! گاهی دلت از کسی میگیرد که فکر میکردی

با تمام آدمهای کنارت فرق داشت

اما صبور باش

همچون باران باش

"رنج جدا شدن از آسمان را با سبز کردن زندگی ،جبران کن"

شاید تنهایی سخت باشد اما هرگز فراموش مکن"تنها بودن از با خیلی ها بودن بهتر است"

من تنهاییمُ را با تو قسمت کردم پس هر زمان که دوست داشتی من آماده ام

شریک تنهاییت باشم.

و در آخر ،خواهشی كه دارم، انسان خوبی باش

اما وقتت را برای اثباتش به دیگران تلف نکن.

 نیروی مطلق و لایزال هستی رو بخاطر داشتنت سپاس میگم،

و هر لحظه برات بهترین ها رو آرزو دارم ،در دنیایی پر از صلح و آرامش زندگی کنی عزیزم.

                       میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)